Τρίτη 7 Δεκεμβρίου 2010

*****

Ston ourano mas uparxoun polla asteria
Ena omws eiani to pio fwteino...
Ena labei k sou deixnei tn dromo...ena einai auto pou 
Vlepeis panta prwto me to pou sikwseis to kefali psila..


Ston diko mou ourano uparxei ena asteri pou den moiazei me ola ta alla....vrisketai panta stn mesi...me to pou sikwsw to kefali mou einai panta ekei na mou kleisei to mati...na mou dwsei me tn diko tou tropo dunami, koutagio, agaph....

Einai ekei gt egw tou edwsa thn thesi? einai ekei gt tn vrike mono tou? einai ekei gt apla to thelei? einai ekei gt to exw anagi egw?...........AGNWSTO...
einai ekei gia mena k auto exei simasia...

Panta mou areze na koitaw ta asteria kai panta ixera pws uparxei ena asteri stn ourano pou eiani pio fwteino ap ola ta alla....pote mou omws den to evlepa ola gia mena elaban to idio...
Omws ekeino to kalokairino vradu tou augoustou....koitaxa ton ourano k tote to eida....eida mia xexwristi lampsi...itan ekei k molis to antikrisa katalava pws itan to diko mou asteri  pou anevike stn ourano.
Pws apo edw k pera tha me prosexei k tha tn exw summaxo mou...

Apo ekeino to vrady i zwi mou exei allaxei dromo....mpika se ena monopati apatito gia mena omws me toso fws pou eixa kai evlepa ta panta den fovomoun k twra pou pleon exw diasxisei polu dromo..nomizw pws to asteraki mou ekane swsti epilogh monopatiou...

Ayto to asteri tha fwtizei ton diko mou ourano gia panta....mporei polles fores i me to perasma tou xronoun na min to vlepw toso suxna ma panta tha einai ekei gia mena....


Polles fores telika i eutuxia mas vrisketai se kati polu aplo...se ena xadi, se mia agalia , se ena xamogelo, se autin tn lampsi...........

                                                                                                 AsTeRi MoY
Mystique*


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου